ارائه خدمات حقوقی و پیگیری امور قانونی زنان و کودکان بزه دیده

ارسال شده توسط ادمین در 25 بهمن 1393 ساعت 23:12:04

ارائه خدمات حقوقی و پیگیری امور قانونی زنان و کودکان بزه دیده

مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان تهران در تشریح فعالیت‌های این دفتر گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای، ارائه اطلاعات لازم حقوقی و قانونی به زنان و کودکان بزه‌دیده و پیگیری امور حقوقی آنهااز وظایف این دفتر است.

زهرا زاهدی نیاکی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس درباره فعالیت‌های دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان تهران گفت: ما فعالیت‌هایی گوناگونی را در جهت احقاق حق زنان و کودکان آسیب‌دیده و بزه‌دیده انجام می‌دهیم. به عنوان مثال برای زنان زندانی تقاضای عفو، مرخصی و اگر نیاز به وکیل داشته باشند آنها را یا به مرکز مشاورین قوه قضائیه یا به کانون وکلا معرفی می‌کنیم.

معاون قضایی دادگستری استان تهران درباره حمایت از خانواده‌های زندانیان توسط این دفتر گفت: ما خانواده‌های زندانیانی که نیاز به کمک دارند و یا سرپرست آنها زنان هستند را به انجمن حمایت از زندانیان، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی می‌کنیم و اگر شرایط خانواده‌ای بسیار حاد باشد به آنها کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان تهران مطلقا بودجه مالی ندارد، اظهار داشت: این دفتر گاها به پرداخت رد مال و یا رهن منزل یا پیش‌پرداخت احضار دادگاه زنان از طریق معرفی آنها به خیرین کمک کرده است.

مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان تهران ادامه داد: این دفتر همچنین به ارائه خدمات مشاوره‌ای و ارائه اطلاعات لازم حقوقی و قانونی به زنان و کودکان بزه‌دیده مبادرت می‌کند.

خبرگزاری فارس

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080